Saturday 5 May 2012

Happy Birthday Yaya


Okay, aku taknak buat ayat manja-manja dengan ko okay so, take this seriously.First of all, wanna wish "Happy Birthday to you", wishing you for a long lasting healthy life. Alah ko nak duk rumah sewa dengan aku sampai habis degree an. Jangan nak wat terharu pulak aku ucap birthday ko kat sini. Bukan semua boleh masuk list birthday wishes kat sini okay.So, as the biggest sister aku tau aku banyak bagi ko terasa tapi semua tu untuk "mendidik ko jadi wanita sejati" tengok sekarang dah pandai pakai skirt gitu. Hehe.
Anyways, straight to the points:
a. have blast birthday for this year
b. semoga ko panjang umur dan dimurahkan rezeki
c. Please and do your chores at home
d. Semoga persahabatan kita kekal sepanjang hayat, then anak ko kawan anak aku yg princess.

No comments:

Post a Comment