Friday 30 November 2012

Buat hati kecil Rose

Sekarang soal hati sedang bermain-main dalam kepala. Final nak dekat sepatutnya pelajaran menjadi tungak utama untuk difikirkan. Bila timbulnya pelbagai rasa bersalah dan kekeliruan semua jadi serba tak kena. Masa ini lah yang paling sesuai untuk pulang ke rumah, istirehat bersama keluarga. Tapi minggu lepas dah pon pulang ke Jitra. Jadi rakan-rakan adalah tempat berpaling dan untuk meletakan bahu. Kekuatan membaluti hati. Biar apa orang kata, yang hanya tahu adalah diri kita sendiri. Pilihan yang dibuat atau terjadinya sesuatu kejadian tu ada hikmahnya. I am happy being single, and I want to make a lot of friends, built friendships.  Biar orang kata kejam, "aku tahu apa yang aku buat, dan kau kau dan kau takpayah nak menyibuk hal aku, seriusly aku tak suka, hubungan aku, aku tau la nak uruskan." - marah betul bunyinya. haha :) Senyuman dapat menutupi semua rasa  sebenarnya yang nak dikeluarkan, senyum rose tu maksudnya kepala harimau nak keluar. Sampai satu tahap yang berangin seluruh badan, taulah apa jadi. Anyways, assignment berlunggok-lunggok next week kena siapkan. so bye guys.

No comments:

Post a Comment